Як відомо, абзацами п’ятим та шостим п.2 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №3633-IX передбачено, що громадяни України, які перебувають на військовому обліку та знаходяться на території України, зобов’язані протягом 60 днів з дня набрання чинності цим Законом уточнити свої персональні дані - шляхом прибуття самостійно до ТЦК, або до центру надання адміністративних послуг, або через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста.
З 17 липня відбулися зміни щодо оновлення військово-облікових даних. Так, у Міноборони уточнили, що надалі оновлювати інформацію можна буде лише через ТЦК або застосунок "Резерв+". У ЦНАПах така послуга вже недоступна.
У Міноборони також поскаржились на те, що значна кількість громадян до останнього відкладала процес оновлення даних.
Зауважу, що, незважаючи на те, що законодавець в п.2 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №3633-IX використовує термін "уточнити", чомусь, як клієнти на консультаціях, так і високі посадові особи в своїх коментарях, повідомленнях та роз’ясненнях використовують термін "оновити" в контексті "оновити дані", замість терміну "уточнити", який використано законодавцем в тексті Закону.
На мою думку, плутати та/або ототожнювати термін "уточнити" з терміном "оновити", це все одно, що плутати термін "знятий" з терміном "виключений" в контексті "знятий -виключений" з військового обліку.